sklep.MarketerPlus.pl
400
Darmowa dostawa od 80 zł Ekspresowa wysyłka do 24h Proforma dla firm
zobacz koszyk
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy brakuje Ci: 400.00 zł
suma: 0,00 zł

Twój koszyk

Kontynuuj zakupy

Kurs online „Prawo w marketingu”

Wysyłka w: Natychmiast
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności inne formy dostawy
Cena: 982,77 zł 982.77
ilość - + szt.

towar niedostępny

* - Pole wymagane
do 10 rat 0%
Kup teraz, zapłać za 30 dni

Pierwszy w Polsce kurs online o prawie w marketingu. 40 lekcji z wyselekcjonowanymi informacjami, które są naprawdę ważne i niezbędne, aby działać legalnie i skutecznie w świecie marketingu i e-commerce.

>> Czytaj pełny opis
Opis

Pierwszy w Polsce kurs online o prawie w marketingu. 40 lekcji z wyselekcjonowanymi informacjami, które są naprawdę ważne i niezbędne, aby działać legalnie i skutecznie w świecie marketingu i e-commerce.

  • Ponad 5 godzin niezbędnej wiedzy, która pomoże Twojej firmie uniknąć pozwów i kar finansowych.
  • Przystępny język zrozumiały nie tylko dla prawników – uporządkuj swoją wiedzę i dowiedz się, jak działać legalnie w sposób przyjazny dla klientów.
  • Kodeks marketera i zbiór koniecznych dokumentów – oszczędzaj czas i od razu usprawnij swoją pracę.
  • Ucz się na błędach innych! Duża porcja praktycznych przykładów i antyprzykładów działań, z którymi stykasz się w codziennej pracy.

Dodatkowo w wariancie dla jednej osoby z konsultacją - godzinna konsultacja z prowadzącą szkolenie Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk.

Kurs online „Prawo w marketingu” to poukładane w 40 lekcji wyselekcjonowane informacje, które są naprawdę ważne i niezbędne, aby działać legalnie i skutecznie w świecie marketingu i e-commerce.

Marketerzy nie znają prawa, a prawnicy nie rozumieją zasad marketingu!

Osoby odpowiadające w firmach za działania marketingowe wolą często omijać wymogi prawne, bo obawiają się, że jeśli zapytają prawnika o wytyczne, otrzymają długą listę formalności do wdrożenia. Może to rodzić ryzyko skarg klientów, pozwów czy nawet kar finansowych. Jednocześnie prawnicy w firmie, którzy są specjalistami od wszystkiego, tak naprawdę nie znają się na specyfice działań marketerów i nie wiedzą, jak stosować przepisy w taki sposób, aby nie obniżały one drastycznie konwersji działań marketingowych czy skuteczności przekazu.

Dowiedz się, gdzie rzeczywiście wymogi prawne są dość wyśrubowane, a gdzie skomplikowane przepisy można zmienić w mechanizmy i komunikaty zachęcające, przyjazne dla klientów, a co najważniejsze – konwertujące.

Kurs pozwoli Ci zyskać pewność siebie i przekonać prawników w firmie do swoich racji.

Z kursu online „Prawo w marketingu” dowiesz się m.in.:

  1. Jak przeprowadzić skuteczny i zgodny z prawem konkurs na Facebooku?
  2. Jak skonstruować skuteczny i zgodny z prawem formularz zapisu do newslettera (składający się z dwóch kroków i nie posiadający checkboxów)?
  3. Jakie obowiązki musisz spełnić wrzucając do skrzynek ulotki lub katalogi reklamowe?
  4. Jak zgodnie z prawem i bez zbędnych formalności organizować eventy i akcje marketingowe, takie jak konkursy, loterie czy programy lojalnościowe?
  5. Jakie są wymogi wobec używania cookies i remarketingu?
  6. Jakie ograniczenia nakłada prawo na działania marketing automation?
  7. O czym musisz pamiętać zlecając wysyłkę e-maili firmie zajmującej się profesjonalnym budowaniem baz e-mailingowych.

Jak dokładnie wygląda kurs?

Kurs online „Prawo w marketingu” składa się z 40 lekcji wideo poukładanych w 7 modułów tematycznych (m.in. konkursy, loterie, e-mail marketing, social media, event marketing). Do każdej lekcji otrzymasz podsumowanie i przydatne materiały w formacie PDF.

Dodatkowo, każdy uczestnik otrzyma Kodeks marketera – zbiór najważniejszych przepisów prawa dotyczących marketingu wraz z eksperckim komentarzem.

Tworząc ten kurs, upewniliśmy się, że przedstawimy Ci tylko te informacje, które są naprawdę ważne i niezbędne, aby działać legalnie i skutecznie w świecie marketingu.

Wiedza, podana w kursie w przystępny sposób i okraszona dużą liczbą przykładów zaczerpniętych z działań klientów, a także ogromna porcja materiałów dodatkowych, będzie pomocna w Twojej codziennej walce o klienta i ułatwi Ci pracę.

Po kursie online „Prawo w marketingu” nie staniesz się prawnikiem, ale zrozumiesz, że w większości sytuacji przepisy prawne nie stanowią przeszkody w skutecznych działaniach marketingowych. Ten kurs pomoże Ci prowadzić te działania zgodnie z prawem i utrzymać, a nawet poprawić ich efektywność.

Kto prowadzi kurs online?

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny i współwłaścicielka krakowskiej kancelarii MyLo. Równolegle z prawem studiowała zarządzanie i marketing, stąd jej specjalizacja w prawie marketingu. Autorka pierwszego w Polsce kursu online „RODO dla marketerów” i szkoleniowiec z tej dziedziny.

Od kilku lat publikuje w czasopismach branżowych (m.in. „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”) artykuły dotyczące prawnych aspektów marketingu oraz e-commerce.

W codziennej pracy doradza agencjom reklamowym, domom mediowym, sklepom e-commerce i firmom dostarczającym narzędzia marketingowe.

Co zawiera kurs online „Prawo w marketingu”?

  • Skrypt do kursu w formacie PDF.
  • 40 rozbudowanych lekcji wideo (łącznie ponad 3,5 godziny) podzielonych na tematyczne moduły.
  • Ponad 200 stron materiałów dodatkowych do lekcji.
  • Podsumowania i przydatne materiały do każdej lekcji w formacie PDF.
  • Kilkadziesiąt przykładów i antyprzykładów z zakresu działań marketingowych, z którymi marketerzy stykają się w codziennej pracy m.in.:
    • przykłady treści wiadomości SMS i rozmów telefonicznych, które są dozwolone lub zakazane przez prawo telekomunikacyjne;
    • przykłady wąskiej granicy między konkursem a loterią;
    • przykłady z rzeczywistych konkursów, w których niepotrzebnie zbiera się skomplikowane zgody na przetwarzanie danych osobowych i inne formułki;
    • przykłady stopek wiadomości umieszczanych w newsletterach;
    • przykłady konkursów na Facebooku, w których złamano wszystkie zasady wynikające z RODO i z przepisów o loteriach;
    • przykład stopki e-maila z zajawką klauzuli informacyjnej.
  • Zbiór przydatnych dokumentów, w tym:
    • wzory klauzul informacyjnych,
    • wzór regulaminu konkursu,
    • wzory polityki prywatności na stronę WWW i na fanpage na Facebooku,
    • szablon do wypełnienia formularza reklamy Lead Ads na Facebooku (treść checkboxów i zgód).
  • Kodeks marketera – zbiór najważniejszych przepisów prawa dotyczących marketingu wraz z eksperckim omówieniem/komentarzem.
  • 3 moduły bonusowe w formacie PDF.
  • 3 moduły bonusowe w formacie wideo z kursu „RODO dla marketerów”.

Kurs online „Prawo w marketingu” podzielony jest na 7 przemyślanych modułów, w których znajdziesz aż 40 praktycznych lekcji.

MODUŁ 1: Zacznij od „Dlaczego?”
5 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

  • jak znajomość prawa może ułatwić marketerowi życie,
  • dlaczego warto znać podstawowe zasady i przepisy prawa dotyczące marketingu,
  • dlaczego wybór strategii „bo wszyscy tak robią”, nie jest dobrym pomysłem,
  • dlaczego nie warto kopiować z internetu tekstów stosowanych przez innych,
  • jakie wartości chronią przepisy prawa dotyczące marketingu.

MODUŁ 2: Marketing offline – czy istnieją tu jakieś ograniczenia
6 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

  • jakie obowiązki musisz spełnić wrzucając do skrzynek ulotki lub katalogi reklamowe,
  • jak dostarczyć i gdzie umieścić klauzulę informacyjną w papierowych materiałach reklamowych,
  • jak prawidłowo i skutecznie zbierać leady w kanale offline,
  • jak prowadzić legalne i skuteczne działania z zakresu marketingu bezpośredniego (telemarketingu i komunikacji SMS),
  • czy w celu marketingu bezpośredniego można przetwarzać dane bez ograniczeń,
  • czy do własnych klientów można telefonować z zamiarem upsellingu.

MODUŁ 3: Konkursy, loterie, programy lojalnościowe
8 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

  • jak w zgodzie z prawem organizować akcje promocyjne, takie jak konkursy, loterie czy programy lojalnościowe,
  • jakie wpadki mogą się zdarzyć przy konkursach i jak ich uniknąć,
  • jak na organizację konkursów wpłynęło RODO,
  • jak zadbać o zgodność przeprowadzenia konkursu z przepisami o ochronie danych osobowych,
  • na co powinieneś zwrócić uwagę, jeśli przy organizacji konkursu reprezentujesz agencję,
  • dlaczego obecnie bardziej popularne od kart lojalnościowych są aplikacje lojalnościowe,
  • jakie są różnice między konkursem a sprzedażą premiową.

MODUŁ 4: E-mail marketing
8 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

  • jakie formalności musisz spełnić, aby móc wysyłać do klientów lub do leadów różnego rodzaju e-mailingi,
  • jak skonstruować skuteczny i zgodny z prawem formularz zapisu do newslettera (składający się z dwóch kroków i nie posiadający checkboxów),
  • kiedy i w jakiej formie dostarczyć klauzulę informacyjną,
  • jak zapewnić użytkownikowi łatwość wycofania zgody,
  • czy istnieją jakiekolwiek ograniczenia prawne w zakresie personalizacji, segmentacji bazy, tworzenia lejków marketingowo–sprzedażowych, śledzenia wskaźników otwarć i kliknięć, e-maili dynamicznych,
  • jakie ograniczenia nakłada prawo na działania marketing automation,
  • o czym musisz pamiętać zlecając wysyłkę e-maili (do wybranej grupy docelowej) firmie zajmującej się profesjonalnym budowaniem baz e-mailingowych.

MODUŁ 5: Social media
8 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

  • jak wykorzystać media społecznościowe (Facebooka, Instagrama, LinkedIna i YouTube’a) do celów marketingowych zgodnie z prawem,
  • jakie aspekty prawne są związane z Messengerem, botami i powiadomieniami push,
  • jak przeprowadzić skuteczny i zgodny z prawem konkurs na Facebooku,
  • jak nawiązywać kontakty, pozyskiwać leady i sprzedawać na LinkedInie i nie zostać spamerem,
  • jak zgodnie z prawem kontynuować w wiadomości e-mail korespondencję rozpoczętą na portalu LinkedIn,
  • jakie są ograniczenia prawne dotyczące korzystania z Instagrama i YouTube'a,
  • jakich zasad przestrzegać przy współpracy z influencerami na Instagramie i YouTubie.

MODUŁ 6: Event marketing
5 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

  • jakie wymogi prawne wiążą się z organizacją eventu,
  • czy dane z wizytówek można przepisać do CRM używanego w firmie,
  • czy wizytówki można zeskanować i trzymać w formie zdigitalizowanej,
  • czy wobec papierowego pliku wizytówek trzeba podejmować jakiekolwiek czynności w związku z RODO,
  • na jakie kwestie prawne trzeba zwrócić uwagę w wypadku organizacji konferencji, szkolenia lub innego eventu, który może być źródłem leadów,
  • jakie obowiązki prawne spoczywają na Tobie jako organizatorze wydarzenia,
  • jak zbierać bazę e-maili uczestników eventu w sytuacji, gdy organizatorów jest kilku.

MODUŁ 7: Podsumowanie kursu

Kurs zawiera także moduły dodatkowe w formie PDF.

MODUŁ 8: Kodeks marketera
MODUŁ 9: Łyk prawa autorskiego i content marketingu
MODUŁ 10: Reklama display – cookies i remarketing
MODUŁ 11: E-commerce w zgodzie z prawem

Z lekcji bonusowych dowiesz się m.in.:

  • jakie są najważniejsze przepisy prawa dotyczące marketingu,
  • jak z poszanowaniem praw autorskich tworzyć skuteczne treści marketingowe i jak unikać wpadek komunikacyjnych, które mogą mieć wpływ na postrzeganie Twojej marki,
  • jakie są wymogi wobec używania cookies i remarketingu,
  • jakie są najważniejsze aspekty prawne dotyczące e-commerce.

A także 3 moduły bonusowe z kursu „RODO dla marketerów”.

MODUŁ 12: Co to są dane osobowe
MODUŁ 13: Co można robić bez zgody a do czego jest niezbędna
MODUŁ 14: Profilowanie i remarketing

Z lekcji bonusowych dowiesz się m.in.:

  • co o definicji danych osobowych mówi RODO,
  • kiedy możesz powiedzieć, że przetwarzasz dane osobowe z powołaniem się na prawnie uzasadniony interes,
  • kiedy możesz prowadzić akcję marketingowe z powołaniem się na prawnie usprawiedliwiony interes, czyli bez pozyskiwania zgody,
  • co to jest profilowanie i jakie są jego rodzaje,
  • kiedy profilowanie jest zakazane, a kiedy dozwolone,
  • czy RODO wpływa w jakiś sposób na możliwość stosowania narzędzi do remarketingu.

NIE CZEKAJ!

Już dziś kup kurs wideo „Prawo w marketingu”. Zdobądź wiedzę potrzebną do legalnego i skutecznego działania. Dajemy Ci 100% praktycznych informacji, które możesz wdrożyć tuż po zakończeniu kursu.

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś marketerem w dużej firmie i na co dzień musisz współpracować z działem prawnym, 
  • jesteś właścicielem małej firmy i zajmujesz się w niej wszystkim, w tym działaniami marketingowymi, 
  • jesteś pracownikiem lub właścicielem agencji reklamowej i chcesz zadbać o bezpieczeństwo swoich klientów, a także o swoją reputację,
  • marzysz, by ktoś jasno, zwięźle i krok po kroku wyjaśnił Ci, w jaki sposób prowadzić działania marketingowe zgodnie z prawem, dbając jednocześnie o ich wysoką skuteczność,
  • lubisz konkretne rozwiązania, nowoczesne narzędzia, skuteczne techniki i sprawdzone praktyki,
  • nie masz czasu ani pieniędzy do stracenia – kurs to maksimum wartościowej treści, skondensowanej w ciekawej formie,
  • cenisz wygodę – szkolenie wideo możesz przerwać i kontynuować w dowolnym momencie, a także wielokrotnie wracać do poszczególnych lekcji czy fragmentów (na szkoleniu stacjonarnym nie zawsze masz taką możliwość).

Ten kurs nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś początkującym marketerem, który dopiero poznaje różne narzędzia marketingowe,
  • jesteś marketerem nastawionym jedynie na wyniki, bez poszanowania dla zgodności swoich działań z prawem,
  • masz nadzieję, że uda Ci się ominąć przepisy i nie boisz się kar finansowych,
  • chętnie poświęcisz dwa dni i sporo pieniędzy na szkolenie stacjonarne.

Masz dodatkowe pytania? 

Napisz do nas na sklep@marketerplus.pl lub zadzwoń pod numer: 536 996 453.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium