Kurs online „Prawo w marketingu” + ponad 200 stron materiałów dodatkowych!

KUP KURS!

Pierwszy w Polsce kurs online o prawie w marketingu

KUP KURS!
CZYTAJ WIĘCEJ

Ponad 5 godzin niezbędnej wiedzy, która pomoże Twojej firmie uniknąć pozwów i kar finansowych.

Przystępny język zrozumiały nie tylko dla prawników – uporządkuj swoją wiedzę i dowiedz się, jak działać legalnie w sposób przyjazny dla klientów.

Kodeks marketera i zbiór koniecznych dokumentów – oszczędzaj czas i od razu usprawnij swoją pracę.

Ucz się na błędach innych! Duża porcja praktycznych przykładów i antyprzykładów działań, z którymi stykasz się w codziennej pracy.

Kurs online „Prawo w marketingu” to poukładane w 40 lekcji wyselekcjonowane informacje, które są naprawdę ważne i niezbędne, aby działać legalnie i skutecznie w świecie marketingu i e-commerce.

Marketerzy nie znają prawa, a prawnicy nie rozumieją zasad marketingu!

Osoby odpowiadające w firmach za działania marketingowe wolą często omijać wymogi prawne, bo obawiają się, że jeśli zapytają prawnika o wytyczne, otrzymają długą listę formalności do wdrożenia. Może to rodzić ryzyko skarg klientów, pozwów czy nawet kar finansowych. Jednocześnie prawnicy w firmie, którzy są specjalistami od wszystkiego, tak naprawdę nie znają się na specyfice działań marketerów i nie wiedzą, jak stosować przepisy w taki sposób, aby nie obniżały one drastycznie konwersji działań marketingowych czy skuteczności przekazu.

Dowiedz się, gdzie rzeczywiście wymogi prawne są dość wyśrubowane, a gdzie skomplikowane przepisy można zmienić w mechanizmy i komunikaty zachęcające, przyjazne dla klientów, a co najważniejsze – konwertujące.

Z kursu online „Prawo w marketingu” dowiesz się m.in.:

Jak przeprowadzić skuteczny i zgodny z prawem konkurs na Facebooku?

1

Jak skonstruować skuteczny i zgodny z prawem formularz zapisu do newslettera (składający się z dwóch kroków i nie posiadający checkboxów)?

2

Jakie obowiązki musisz spełnić wrzucając do skrzynek ulotki lub katalogi reklamowe?

3

Jak zgodnie z prawem i bez zbędnych formalności organizować eventy i akcje marketingowe, takie jak konkursy, loterie czy programy lojalnościowe?

4

O czym musisz pamiętać zlecając wysyłkę e-maili firmie zajmującej się profesjonalnym budowaniem baz e-mailingowych.

Jakie ograniczenia nakłada prawo na działania marketing automation?

6

7

Jakie są wymogi wobec używania cookies i remarketingu?

5

Kurs pozwoli Ci zyskać pewność siebie i przekonać prawników w firmie do swoich racji.

Jak dokładnie wygląda kurs?

Kurs online „Prawo w marketingu” składa się z 40 lekcji wideo poukładanych w 7 modułów tematycznych (m.in. konkursy, loterie, e-mail marketing, social media, event marketing). Do każdej lekcji otrzymasz podsumowanie i przydatne materiały w formacie PDF.

Dodatkowo, każdy uczestnik otrzyma Kodeks marketera – zbiór najważniejszych przepisów prawa dotyczących marketingu wraz z eksperckim komentarzem.

Tworząc ten kurs, upewniliśmy się, że przedstawimy Ci tylko te informacje, które są naprawdę ważne i niezbędne, aby działać legalnie i skutecznie w świecie marketingu.

Wiedza, podana w kursie w przystępny sposób i okraszona dużą liczbą przykładów zaczerpniętych z działań klientów, a także ogromna porcja materiałów dodatkowych, będzie pomocna w Twojej codziennej walce o klienta i ułatwi Ci pracę.

Po kursie online „Prawo w marketingu” nie staniesz się prawnikiem, ale zrozumiesz, że w większości sytuacji przepisy prawne nie stanowią przeszkody w skutecznych działaniach marketingowych. Ten kurs pomoże Ci prowadzić te działania zgodnie z prawem i utrzymać, a nawet poprawić ich efektywność.

KUP KURS!

Kto prowadzi kurs online?

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny i współwłaścicielka krakowskiej kancelarii MyLo. Równolegle z prawem studiowała zarządzanie i marketing, stąd jej specjalizacja w prawie marketingu. Autorka pierwszego w Polsce kursu online „RODO dla marketerów” i szkoleniowiec z tej dziedziny.


Od kilku lat publikuje w czasopismach branżowych (m.in. „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”) artykuły dotyczące prawnych aspektów marketingu oraz e-commerce.


W codziennej pracy doradza agencjom reklamowym, domom mediowym, sklepom e-commerce i firmom dostarczającym narzędzia marketingowe.

Co zawiera kurs online „Prawo w marketingu”?

Skrypt do kursu w formacie PDF.

40 rozbudowanych lekcji wideo (łącznie ponad 3,5 godziny) podzielonych na tematyczne moduły.

Ponad 200 stron materiałów dodatkowych do lekcji.

Podsumowania i przydatne materiały do każdej lekcji w formacie PDF.

Kilkadziesiąt przykładów i antyprzykładów z zakresu działań marketingowych, z którymi marketerzy stykają się w codziennej pracy m.in.:

  • przykłady treści wiadomości SMS i rozmów telefonicznych, które są dozwolone lub zakazane przez prawo telekomunikacyjne;
  • przykłady wąskiej granicy między konkursem a loterią;
  • przykłady z rzeczywistych konkursów, w których niepotrzebnie zbiera się skomplikowane zgody na przetwarzanie danych osobowych i inne formułki;
  • przykłady stopek wiadomości umieszczanych w newsletterach;
  • przykłady konkursów na Facebooku, w których złamano wszystkie zasady wynikające z RODO i z przepisów o loteriach;
  • przykład stopki e-maila z zajawką klauzuli informacyjnej.
  • wzory klauzul informacyjnych,
  • wzór regulaminu konkursu,
  • wzory polityki prywatności na stronę WWW i na fanpage na Facebooku,
  • szablon do wypełnienia formularza reklamy Lead Ads na Facebooku (treść checkboxów i zgód).

Zbiór przydatnych dokumentów, w tym:

Kodeks marketera – zbiór najważniejszych przepisów prawa dotyczących marketingu wraz z eksperckim omówieniem/komentarzem.

4 moduły bonusowe w formacie PDF.

3 moduły bonusowe w formacie wideo z kursu „RODO dla marketerów” (1,5 godziny).

KUP KURS!

Kurs online „Prawo w marketingu” podzielony jest na 7 przemyślanych modułów, w których znajdziesz aż 40 praktycznych lekcji.

MODUŁ 1

Zacznij od „Dlaczego?”

5 lekcji, z których dowiesz się m.in.

jak znajomość prawa może ułatwić marketerowi życie,

dlaczego warto znać podstawowe zasady i przepisy prawa dotyczące marketingu,

dlaczego nie warto kopiować z internetu tekstów stosowanych przez innych,

dlaczego wybór strategii „bo wszyscy tak robią”, nie jest dobrym pomysłem,

jakie wartości chronią przepisy prawa dotyczące marketingu.

Marketing offline – czy istnieją tu jakieś ograniczenia

6 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

MODUŁ 2

czy w celu marketingu bezpośredniego można przetwarzać dane bez ograniczeń,

jak prowadzić legalne i skuteczne działania z zakresu marketingu bezpośredniego (telemarketingu i komunikacji SMS),

jak prawidłowo i skutecznie zbierać leady w kanale offline,

jak dostarczyć i gdzie umieścić klauzulę informacyjną w papierowych materiałach reklamowych,

jakie obowiązki musisz spełnić wrzucając do skrzynek ulotki lub katalogi reklamowe,

czy istnieją jakiekolwiek ograniczenia prawne w zakresie personalizacji, segmentacji bazy, tworzenia lejków marketingowo–sprzedażowych, śledzenia wskaźników otwarć i kliknięć, e-maili dynamicznych,

jak zapewnić użytkownikowi łatwość wycofania zgody,

jak zadbać o zgodność przeprowadzenia konkursu z przepisami o ochronie danych osobowych,

na co powinieneś zwrócić uwagę, jeśli przy organizacji konkursu reprezentujesz agencję,

jak na organizację konkursów wpłynęło RODO,

kiedy i w jakiej formie dostarczyć klauzulę informacyjną,

jak skonstruować skuteczny i zgodny z prawem formularz zapisu do newslettera (składający się z dwóch kroków i nie posiadający checkboxów),

jakie wpadki mogą się zdarzyć przy konkursach i jak ich uniknąć,

jakie formalności musisz spełnić, aby móc wysyłać do klientów lub do leadów różnego rodzaju e-mailingi,

jak w zgodzie z prawem organizować akcje promocyjne, takie jak konkursy, loterie czy programy lojalnościowe,

8 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

8 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

Konkursy, loterie, programy lojalnościowe

E-mail marketing

MODUŁ 3

MODUŁ 4

jakie są różnice między konkursem a sprzedażą premiową.

dlaczego obecnie bardziej popularne od kart lojalnościowych są aplikacje lojalnościowe,

jakie ograniczenia nakłada prawo na działania marketing automation,

o czym musisz pamiętać zlecając wysyłkę e-maili (do wybranej grupy docelowej) firmie zajmującej się profesjonalnym budowaniem baz e-mailingowych.

czy wobec papierowego pliku wizytówek trzeba podejmować jakiekolwiek czynności w związku z RODO,

czy wizytówki można zeskanować i trzymać w formie zdigitalizowanej,

czy dane z wizytówek można przepisać do CRM używanego w firmie,

jakie aspekty prawne są związane z Messengerem, botami i powiadomieniami push,

jak wykorzystać media społecznościowe (Facebooka, Instagrama, LinkedIna i YouTube’a) do celów marketingowych zgodnie z prawem,

jakie wymogi prawne wiążą się z organizacją eventu,

8 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

5 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

Social media

Event marketing

MODUŁ 5

MODUŁ 6

MODUŁ 7

Podsumowanie kursu

KURS ZAWIERA TAKŻE MODUŁY DODATKOWE W FORMACIE PDF:

Moduł 8. Kodeks marketera,

Moduł 9. Łyk prawa autorskiego i content marketingu,

A TAKŻE 3 MODUŁY BONUSOWE Z KURSU „RODO DLA MARKETERÓW”:

Moduł 13. Co można robić bez zgody a do czego jest niezbędna,

Moduł 12. Co to są dane osobowe,

Moduł 10. Reklama display – cookies i remarketing,

Moduł 14. Profilowanie i remarketing.

Moduł 11. E-commerce w zgodzie z prawem.

czy do własnych klientów można telefonować z zamiarem upsellingu.

na jakie kwestie prawne trzeba zwrócić uwagę w wypadku organizacji konferencji, szkolenia lub innego eventu, który może być źródłem leadów,

jakie obowiązki prawne spoczywają na Tobie jako organizatorze wydarzenia,

jak zbierać bazę e-maili uczestników eventu w sytuacji, gdy organizatorów jest kilku.

jak przeprowadzić skuteczny i zgodny z prawem konkurs na Facebooku,

jak nawiązywać kontakty, pozyskiwać leady i sprzedawać na LinkedInie i nie zostać spamerem,

jak zgodnie z prawem kontynuować w wiadomości e-mail korespondencję rozpoczętą na portalu LinkedIn,

jakie są ograniczenia prawne dotyczące korzystania z Instagrama i YouTube'a,

jakich zasad przestrzegać przy współpracy z influencerami na Instagramie i Youtubie.

Z modułów bonusowych dowiesz się m.in.:

jakie są najważniejsze przepisy prawa dotyczące marketingu,

jak z poszanowaniem praw autorskich tworzyć skuteczne treści marketingowe i jak unikać wpadek komunikacyjnych, które mogą mieć wpływ na postrzeganie Twojej marki

jakie są wymogi wobec używania cookies i remarketingu

jakie są najważniejsze aspekty prawne dotyczące e-commerce.

czy RODO wpływa w jakiś sposób na możliwość stosowania narzędzi do remarketingu.

kiedy profilowanie jest zakazane, a kiedy dozwolone,

co to jest profilowanie i jakie są jego rodzaje,

kiedy możesz prowadzić akcję marketingowe z powołaniem się na prawnie usprawiedliwiony interes, czyli bez pozyskiwania zgody,

kiedy możesz powiedzieć, że przetwarzasz dane osobowe z powołaniem się na prawnie uzasadniony interes,

co o definicji danych osobowych mówi RODO,

Z modułów bonusowych dowiesz się m.in.:

NIE CZEKAJ!

Już dziś kup kurs wideo „Prawo w marketingu”. Zdobądź wiedzę potrzebną do legalnego i skutecznego działania. Dajemy Ci 100% praktycznych informacji, które możesz wdrożyć tuż po zakończeniu kursu.

KUP KURS!

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:

+

jesteś marketerem w dużej firmie i na co dzień musisz współpracować z działem prawnym,

jesteś właścicielem małej firmy i zajmujesz się w niej wszystkim, w tym działaniami marketingowymi,

+

jesteś pracownikiem lub właścicielem agencji reklamowej i chcesz zadbać o bezpieczeństwo swoich klientów, a także o swoją reputację,

marzysz, by ktoś jasno, zwięźle i krok po kroku wyjaśnił Ci, w jaki sposób prowadzić działania marketingowe zgodnie z prawem, dbając jednocześnie o ich wysoką skuteczność,

+

+

lubisz konkretne rozwiązania, nowoczesne narzędzia, skuteczne techniki i sprawdzone praktyki,

nie masz czasu ani pieniędzy do stracenia – kurs to maksimum wartościowej treści, skondensowanej w ciekawej formie,

+

+

cenisz wygodę – szkolenie wideo możesz przerwać i kontynuować w dowolnym momencie, a także wielokrotnie wracać do poszczególnych lekcji czy fragmentów (na szkoleniu stacjonarnym nie zawsze masz taką możliwość).

+

Ten kurs nie jest dla Ciebie, jeśli:

Jeśli tak jest lub znasz większość zagadnień wymienionych w opisie modułów, istnieje szansa, że ten kurs nie jest dla Ciebie. Przejrzyj jeszcze raz agendę i upewnij się, że chcesz kontynuować.

masz nadzieję, że uda Ci się ominąć przepisy i nie boisz się kar finansowych,

chętnie poświęcisz dwa dni i sporo pieniędzy na szkolenie stacjonarne,

-

-

jesteś początkującym marketerem, który dopiero poznaje różne narzędzia marketingowe,

jesteś marketerem nastawionym jedynie na wyniki, bez poszanowania dla zgodności swoich działań z prawem,

-

-

Opinie klientów

Małgorzata Augustyniak

digital marketing consultant Socjomania

Z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk mam przyjemność współpracować już prawie rok. Pomogła nam przygotować i wdrożyć wszelkie zmiany w naszej firmie w kontekście RODO. Przez ten czas stała się również naszym czołowym doradcą w zakresie ochrony danych osobowych. Dzięki Agnieszce, RODO przestało straszyć stało się dla mnie przystępnym aktem prawnym służącym nam wszystkim. Agnieszka nie tylko odczarowuje skomplikowany, prawniczy język i komunikuje się za mną na poziomie zwykłego użytkownika, ale jest też wielką zwolenniczką takiej komunikacji także w sieci, co znacznie ułatwia przygotowanie wszelkich komunikatów i zgód. Zawsze starannie i rzetelnie objaśnia problematyczne zagadnienia, przy okazji podsuwając wszelkie potrzebne materiały i pomocne odniesienia. Nie inaczej jest w przypadku kursu „RODO dla marketerów”.

Agnieszka Grzesiek to jedyna w swoim rodzaju prawniczka, która potrafi o skomplikowanych sprawach legislacyjnych opowiadać prostym, klarownym językiem, nie wywołując u słuchacza gęsiej skórki. Kurs „RODO dla marketerów” to solidna dawka wiedzy nie tylko dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmach, ale również dla właścicieli firm, którzy chcą mieć pewność, że ich biznes będzie działał zgodnie z nowymi zasadami przetwarzania danych. RODO wprowadza wiele istotnych zmian, a ten kurs prosto, konkretnie i bardzo solidnie wyjaśnia krok po kroku, w jaki sposób dostosować firmę i komunikację do nowych przepisów. Z czystym sumieniem mogę go polecić każdemu, kto chce spokojnie sypiać po wejściu RODO w życie.

CEO - ContentHouse

Grzegorz Miłkowski

ZAMÓW KURS ONLINE, A OTRZYMASZ:

Dostęp do kursu online otrzymasz natychmiast

po opłaceniu zamówienia.

Potrzebujesz kompletu materiałów, aby przekonać do kursu pracodawcę? Pobierz informacje w pliku PDF

Chciałbyś o coś zapytać przed zakupem?

Napisz do nas na sklep@marketerplus.pl,


zadzwoń pod numer: 536 996 453

lub skorzystaj z naszego formularza.

ZAMÓW KURS ONLINE, A OTRZYMASZ:

  • ponad 5 godzin profesjonalnych i atrakcyjnych materiałów wideo,
  • 7 modułów i 40 rozbudowanych lekcji,
  • dodatkowo 7 modułów bonusowych,
  • bogaty zbiór ponad 200 stron materiałów dodatkowych do lekcji,
  • kodeks marketera – zbiór najważniejszych przepisów prawa dotyczących marketingu wraz z eksperckim omówieniem,
  • kilkadziesiąt przykładów i antyprzykładów z zakresu działań marketingowych, z którymi marketerzy stykają się w codziennej pracy,
  • gotowe zbiory przydatnych dokumentów: klauzul informacyjnych, regulaminu konkursu, polityki prywatności, szablon do wypełnienia formularza reklamy Lead Ads na Facebooku (treść checkboxów i zgód),
  • nielimitowany dostęp przez rok dla platformy szkoleniowej,
  • certyfikat zaświadczający udział w kursie online.

Kurs online dla jednego uczestnika

799 zł netto

(982,77 zł brutto)

ZAMÓW KURS ONLINE

(1843,77 zł brutto)

Kurs online dla dwóch osób

ZAMÓW KURS ONLINE

1499 zł netto

(1228,77 zł brutto)

Kurs online dla jednego uczestnika z godzinną konsultacją

ZAMÓW KURS ONLINE

999 zł netto

(2458,77 zł brutto)

Kurs online dla całej firmy bez limitu osób

ZAMÓW KURS ONLINE

1999 zł netto

FAQ

Kliknij tutaj dwukrotnie aby edytować tekst

+

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras fermentum nunc vitae quam auctor posuere. Quisque molestie aliquet vestibulum. Donec eget felis tortor. Nulla mattis interdum convallis. Suspendisse consectetur orci et risus commodo fringilla. Curabitur aliquet consectetur nunc, nec congue risus dictum vel. Sed nec nisl eget mauris consectetur interdum. Sed tincidunt eget enim sit amet porttitor.Donec a posuere metus, at feugiat orci. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Aenean elementum dapibus ornare. Curabitur vel lacinia orci, vulputate blandit sapien. Praesent ullamcorper lorem at ultrices ultricies. In vel dui est. Nunc porttitor viverra erat quis mollis. Aliquam quis velit eu enim semper gravida. Ut pulvinar ipsum in eleifend volutpat.

Kliknij tutaj dwukrotnie aby edytować tekst

+

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras fermentum nunc vitae quam auctor posuere. Quisque molestie aliquet vestibulum. Donec eget felis tortor. Nulla mattis interdum convallis. Suspendisse consectetur orci et risus commodo fringilla. Curabitur aliquet consectetur nunc, nec congue risus dictum vel. Sed nec nisl eget mauris consectetur interdum. Sed tincidunt eget enim sit amet porttitor.Donec a posuere metus, at feugiat orci. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Aenean elementum dapibus ornare. Curabitur vel lacinia orci, vulputate blandit sapien. Praesent ullamcorper lorem at ultrices ultricies. In vel dui est. Nunc porttitor viverra erat quis mollis. Aliquam quis velit eu enim semper gravida. Ut pulvinar ipsum in eleifend volutpat.

Kliknij tutaj dwukrotnie aby edytować tekst

+

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras fermentum nunc vitae quam auctor posuere. Quisque molestie aliquet vestibulum. Donec eget felis tortor. Nulla mattis interdum convallis. Suspendisse consectetur orci et risus commodo fringilla. Curabitur aliquet consectetur nunc, nec congue risus dictum vel. Sed nec nisl eget mauris consectetur interdum. Sed tincidunt eget enim sit amet porttitor.Donec a posuere metus, at feugiat orci. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Aenean elementum dapibus ornare. Curabitur vel lacinia orci, vulputate blandit sapien. Praesent ullamcorper lorem at ultrices ultricies. In vel dui est. Nunc porttitor viverra erat quis mollis. Aliquam quis velit eu enim semper gravida. Ut pulvinar ipsum in eleifend volutpat.